Provozní doba telefonické podpory v červenci a srpnu a její nedostupnost v pondělí 8.7.2024
V průběhu letních měsíců (červenec a srpen) s platností od 1.7.2024 bude telefonická podpora zajišťována ve dnech pondělí a středa od 9 do 12 hodin. Mimo tuto dobu využijte písemnou podporu přes tlačítko „Zaslat dotaz„.
Z provozních důvodů nebude v pondělí 8.7.2024 dostupná telefonická podpora. Své dotazy v tento den prosím směřujte pouze na písemnou podporu.
Vyhlášení datových standardů pro vybrané ohlašovací povinnosti v roce 2022
29 října, 2021
Údaje ohlašované prostřednictvím ISPOP se dle zákona č. 25/2008 Sb. předávají elektronicky… Celý článek
Změna sídla a názvu provozovatele ISPOP
26 října, 2021
Informujeme uživatele, že došlo ke změně sídla a názvu provozovatele ISPOP (dále i SEPNO, HNVO, EnviHELP),… Celý článek
Informace pro uživatele s neplatným přihlašovacím heslem
25 října, 2021
Dne 25. 10. 2021 byla započata emailová kampaň týkající se uživatelů, kteří si od… Celý článek
Informace pro zmocněnce – zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech
13 října, 2021
Dne 13. 10. 2021 byla započata emailová kampaň týkající se převážně zmocněnců, již… Celý článek